luni, 20 aprilie 2009

eu...vise?!


Hello! :)

Tin sa anunt ca nu am multe de 'povestit',mai ales ca a fost vacanta,si nu am facut nimic special in saptamana care a trecut. Am dormit,am mancat,m-am plimbat,am lenevit,in special :D si am incercat sa ma bucur de vremea frumoasa,si de soarele calduros de-acolo,de pe cer. Pentru prima data,m-am plimbat aseara,pe o vreme mohorata,ploaie din aia 'mocaneasca',dar a fost destul de cald afara. A fost relaxant...sa ma plimb singura pe strada,in timp ce in capul meu urla Travka-Ce vreme(noapte)... Chiar imi era dor de o stare de singuratate,pe strazi,cu toate ca ar putea parea tare ciudat. Poate stiti cum e sa ai nevoie de cateva clipe de liniste,in care sa gandesti mai liber. Daca nu stiti,as putea spune ca depinde si de caracterul fiecarei persoane. Nu sunt o fire tupeista si nepasatoare,insa nici prea timida (cu toate ca eram,acum ceva timp) si singuratica. Insa in unele momente,ma ajuta sa-mi fac ordine in idei,sa gandesc mai limpede,si sa fiu asa cum am fost dintotdeauna - o Alina normala,in care cunoscutii sa gaseasca un sprijin sufletesc puternic. Cu toate acestea,nu pot spune ca sunt o fire foarte prietenoasa :D. Nu-mi pot pune 'sufletul' pe o tava,in fata unor cunoscuti,colegi,sau poate chiar prieteni. Oricum,mai devreme,sau mai tarziu,ma voi convinge ca a fost o greseala,asa ca incerc sa nu-mi expun ideile,din care cei din jur ar putea intelege personalitatea mea. Nu sunt o fire dificila,cu toate ca ma enervez oarecum repede...NU fara motiv! Dar e de-ajuns sa nu se intample cum vreau eu. Cu toate ca situatiile difera...
Nu sunt foarte incapatanata,dar nici nu-mi schimb ideile si parerile prea repede. Nu sunt foarte zambareata,si fericita,chiar daca acum ceva timp eram...nici eu nu stiu,insa,de ce eram,si de ce mai sunt,oarecum, zambareata ... probabil pt ca nu vreau sa-mi arat sentimentele imediat,si niciodata,intru totul.As putea spune ca incerc sa nu-mi pese de parerile altora asupra mea,insa nu pot reusi,niciodata. Pana si un zambet al unui mic copil ma linisteste si ma bucura. De ce?! Nu am idee.
Deeeci,sunt destul de greu de impresionat,din orice punct de vedere. :) Mai sunt niste plusuri mici,pe care le-ar putea avea cineva,daca ar asculta muzica mea preferata (vezi http://dreamsmaynevercometrue.blogspot.com/2009/03/music-and-me.html ),si daca ar canta la chitara,sau daca ar avea dreaduri,sau motor :)). Ar fi de prisos sa mentionez ca trebuie sa fie cu cap (pe umeri, sau in nori, nu conteaza cum...:D)
Si-acum,in 'incheiere',tin sa anunt ca orice caracterizare a mea din aceasta postare este total adevarata,si ar mai fi foarte multe de mentionat,insa e mai usor sa scriu esentialul. :) Si orice caracterizare scurta a unui 'el' din visele mele a fost posibila doar pt ca am avut cateva momente de exteriorizare sufleteasca. :))) Nu! Am avut ceva asemanator,dar nu din suflet,ci din cap. Din suflet,mai rar... :P

"Acum te las,ramane in urm'

doar fum si scrum

doar scrum si fumm..."

Niciun comentariu: