joi, 2 aprilie 2009

Nu,fara rost!

Fara introducere,intru direct in subiect.
Subiectu' fiind...ideile mele care nu au o introducere.
De ce am ajuns sa ma gandesc la primavara,la iarba,la soare,la relaxare,si la o prietenie?
Paaaai,azi am trecut printr-un parc in care se tundea iarba,si mirosea ca pe camp :)). Sincera sa fiu,mi-a adus amintiri. In mare parte,de cand eram kid de cativa ani,si ajungeam pe la o strabunica la tara,era aer fresh,copaci roditori,si iarba verde din plin. Imi pare rau ca atunci,cand eram mai mica,nu ma bucuram de fiecare zi. Si imi amintesc ca multa lume mi-a zis (si inca mi se mai spune) ca ar fi bine sa stiu sa ma bucur de copilarie,pt ca o sa-mi fie dor sa fiu copil. Atunci nu dadeam 2 bani pe ce ziceau ei...dar acum realizez ca pana la urma,imi e dor intr-o oarecare masura de 'zilele alea' din copilaria mea,petrecute alaturi de cele mai bune prietene (dupa cum credeam la vremea aceea) ,de desenele mele animate preferate (gen 'Tom si Jerry' si 'Familia Jetson' :)) ) ,de papusile Barbie pe care la dadeam cu ruj si le faceam haine (copila,deh...) si cel mai important, alaturi de persoanele care nu-mi mai sunt alaturi. Nu cred ca exista raiul,cum nu cred ca exista nici iadul,cu toate ca mi-ar placea sa existe cel din urma. >:) Toate amintirile sunt doar in mintile noastre. Ne ramane doar sa descoperim cum putem avea cele mai frumoase amintiri,de-a lungul vietii.

Aman,din nou,subiectul '23 martie'. Sper ca o sa ajung sa-l abordez,in una din scrierile viitoare. :D

Niciun comentariu: