luni, 9 martie 2009

Music and me

Neatza! Incepe o alta saptamana,dar nu-mi pare asa de rau,cand vad ca e vremea cat de cat acceptabila. Adica nu sunt nori,nu ploua => e soare,e senin => de ce nu mi-ar face placere sa ies din casa?! :D Mai am 10 minute sa scriu p-aici,apoi ma pregatesc de scoala.

Mi-ar placea sa scriu mai mult despre anumite melodii,care-mi plac...dar nu cred ca sunt in stare :)) Imi plac anumite trupe,de exemplu,acum ascult Truda,mai devreme am ascultat The Pixels. Deci ascult ce-mi place:
>Ada Milea
>Altar
>Alternosfera
>Anouk
>Audioslave
>Billy Idol
>Blindside
>Buricul Pamantului
>Coldplay
>Coma
>Crematory
>Deep Purple
>Deftones
>Disturbed
>E.M.I.L.
>Firma
>Gandul Matzei
>Godsmack
>Grimus
>Guano Apes
>Guns'n'Roses
>H.I.M.
>Incubus
>Korn
>Kumm
>La Plebe
>Les Elephants Bizarres
>Limp Bizkit
>Luna Amara
>Metallica
>MGMT
>Navir
>Offspring
>OCS
>Pantera
>Pink Floyd
>Rage Against The Machine
>Red Hot Chilli Peppers
>Rise Against
>Scorpions
>Sepultura
>Shinedown
>Ska-p
>Skin
>Skunk Anansie
>Sport Sangeros 3
>S.O.A.D.
>The Cranberries
>Travka
>Trooper
>Trupa Veche
>Vama Veche
>Vita-de-Vie
si sa nu uit de Bob Marley,care e preferatul meu,din toata muzica reggae. (ca si Patrice,si Damian Marley)

...pe langa toate trupele si toti cantaretii astia, as mai vrea sa adaug ca am mai ascultat si inca ascult multe alte trupe,care-mi plac,dar astea sunt cele mai frecvent ascultate. :)

Niciun comentariu: