duminică, 8 martie 2009

Culori de martie

E duminica seara. Am cautat niste melodii pe oDC,asa...de plictiseala,ca sa-mi mai imbie auzul :)).
Am gasit Grimus,o trupa clujeana de rock alternativ (ca si Luna Amara,Kumm) ,si m-am convins ca vreau sa traiesc in Cluj. Prea multe concerte bune p-acolo,si lume mult prea de treaba,fata de ploiestenii si bucurestenii de pe-aici. Revenind la ideea de mai devreme,cautati Grimus pe gugăl si va veti convinge - melodiile lor suna foarte bine,si versurile se potrivesc la perfectie. I like them! :)
In alta ordine de idei,maine e alta zi de luni,si mi-e lene sa merg la scoala! Mai ales ca incep iar ploile,de marti...ah,ce fericire!M-am saturat de vreme rece si ploioasa.Dar cui ii pasa de ce-mi pasa mie?! Nimanui.Stiu. :)

Toti ne nastem,traim,murim. Important e sa ne traim viata asa cum vrem,si nu cum vor altii. E important sa stim sa ne exprimam punctul de vedere,sa discutam cu cei din jur,sa ne informam,sa ne distram,macar la sfarsit de saptamana,dar sa nu exageram. Ar fi frumos sa stii ca prietenii se gandesc si ei la tine,ca te admira cei din jur pt ce spui sau faci,ca indiferent in ce situatie ai ajunge,iti poti suna un prieten, care te poate scoate din orice problema. Ar fi altfel. Intr-o lume plina de profitori ,zgarciti,insensibili,idioti, poate chiar ar fi buna o schimbare. Ar fi... de ce nu e?? De ce toti se gandesc in primul rand la ei?! De ce au ajuns banii mai importanti decat prietenia si dragostea?! Fuck society! Daca asta inseamna societatea,in ziua de azi,atunci fuck it!

Mi-ar fi placut sa am mai multi prieteni. Prieteni,nu cunoscuti. Cunosc o multime de persoane,dar nu pot sa consider 'prieten' decat 1-2 :-? si poate nici ei... daca asta inseamna civilizatie,e prea urat. Tot decorul e prea sters,prea fad. M-am saturat de aceeasi oameni ipocriti,in fiecare zi. De un Ploiesti plictisitor,niste tramvaie ruginite,si o lume in alb si negru. Vreau creioane colorate! Imi imprumuta cineva?? Acel cineva,care are o lume colorata,care nu vede lumea obisnuita. :) Nu o vede anosta,ci zambitoare si fericita. Asta e lumea in care as vrea sa traiesc,dar nu e Romania,si nici alta tara. E doar imaginatia mea. Ar fi frumos daca ar fi adevarat,prea frumos... Ma multumesc si cu vise. 'Visele nu ti le dau,nu mi le poti lua!',dupa cum spunea Chirila. Ar fi,daca ar fi...

Niciun comentariu: