sâmbătă, 7 martie 2009

Ziua 1. Momentul 1

Hello,big,big world :)
Nu prea am chef sa scriu,dar...e weekend,de ce nu as scrie?!
Pai saptamana asta a fost cam urata pt mine si foarte plictisitoare. A plouat zilele trecute,asa ca strazile inca sunt ude,deci nu-mi da nicio speranta inspre mai bine. Saptamana asta, am fost 'baba' exact in ziua cea mai urata - asta ma convinge asupra faptului ca sunt a naibii. I know. :)

M-am cam saturat de pitipoance si cocalari peste tot. Oriunde ma uit,pe drum,vad cate una cu tocuri si imbracata ca o panarama,cu fusta de 20 de cm (si aia buni :))) si o bluza cu un decolteu adaaaanc ,tocmai intr-o zi de inceput de primavara...bineinteles,afara sunt 5-10 grade,si ea are botu' roz bombon si genele groase,kilometrice (ca asa se poarta,ce stiti voi?!) M-am saturat de atatea fiinte,care nici nu stiu sa scrie bine unele cuvinte,dar inventeaza rime 'shukre'. M-am saturat sa vad atatea iduri,toate ale unor tarani care fac dezacorduri importante,in lb romana. Dar nu avem ce face,atata vreme cat maneaua e la putere in taranimea de Romanie... Mare pacat de renumele nostru in Europa. Nu ma mai bag in chestii de genu',numai daca voi ajunge sa cunosc mai de aproape o fiinta din asta(si sper sa nu ajung). :)

Vreau sa fie mai cald afara. Tot e bine ca a inceput primavara,ca de-abia o asteptam,dar... mi se pare ciudat sa fie frig,chiar daca toata ziua a fost cald,frumos,cu soare si copilasi p-afara. Nu ma pricep nici la meteorologie,chiar mi-aduc aminte de acum cateva luni,cand admiram,pe fereastra,un soare radiant...ca 15 minute mai tarziu sa vad cum ningea cu fulgi mari si se mai si depunea 1-2 cm :. Ciudat.

Cred ca plec 'far,far away,in za park' :>
Have a nice Saturday night! :) (si sa nu aveti incredere in ceasu' de pe blogu' asta,ca e rau si va minte!)

Later edit :
Oricui ii plac romanele interesante,atat despre razboi,cat si dragoste, ii recomand 'Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi' a lui Camil Petrescu. A fost una dintre putinele carti care mi-au placut,si mi s-au parut interesante. Acum citesc 'Enigma Otiliei' de G. Calinescu, dar mi se pare cam plictisitoare... :">

Niciun comentariu: