vineri, 13 martie 2009

Searching

Searching for...happiness. Deja m-am cam plictisit sa o tot caut,de atata timp,de o viata intreaga. Si tocmai cand credeam ca am gasit-o,mi se intampla ceva care ma convingea de contrariu. Cred ca o sa renunt sa o mai caut,pt ca stiu ca nu mi se cuvine. O sa o astept sa vina ea la mine,daca va vrea. :)

Deja au trecut aproximativ 5834 de zile din viata mea,si realizez ca nu sunt indeajuns de multe. Cred ca o persoana nu poate fi considerata matura,din toate punctele de vedere,nici daca a ajuns la varsta de 100 de ani. Cum am ajuns si la concluzia ca indiferent cum itzi petreci timpul,nu poti muri niciodata,in batranetile cele mai avansate sau nu,cu gandul ca nu ai niciun regret. De exemplu,momentan,eu regret ca nu stiu sa merg pe role,sau pe bicicleta, ca nu stiu sa patinez, ca nu am ajuns sa vizitez mai multe locuri frumoase din tara,ca am o frica fata de pasari (oricat de ciudat ar suna,chiar imi e frica de orice pasare,indiferent de marimea si frumusetea ei :D), ca nu am asa de multi prieteni cat mi-ar placea sa am,ca nu am ajuns la anumite concerte,ca nu am avut parte de mai mult timp petrecut alaturi de rudele care nu mai traiesc,si multe alte regrete...

Si ma tot gandesc,cateodata,cum va fi,oare,viata mea,peste 10 ani?!Oare o sa trec prin viata asa de pierduta in idei,ca acum?!Oare voi avea pt ce sau pt cine sa continui sa traiesc,in afara de eu insumi? Oare chiar va exista acel 'El',alaturi de care voi trece prin bune si rele?! Oare...?! Si sunt atat de multe ganduri,atat de multe intrebari care asteapta sa fie puse...dar cui?? Le adaug pe o lista lunga,in asteptare de un posibil 'El' care sa-mi clarifice gandurile,macar putin.Sau sa i le incurc eu pe-ale lui. :))

Cel mai important,din punctul meu de vedere,e ca dupa tot ce faci in viata,sa nu ramai cu vreun regret. Indiferent de opinia ta cu privire la tot ce ti s-a intamplat,nu trebuie sa lasi sentimentele de regret sa te domine. :) Si dupa cum zice profu' meu de fizica,sa zambim mereu,ca sa ne mearga toate bine! Macar sa incercam. :D

Plec acum. Va las cu o melodie care ma face sa zambesc,in momentele in care e frig, ma uit pe geam cum ninge sau ploua,si gandesc departe - http://www.youtube.com/watch?v=ysG1qmP_OqU

Niciun comentariu: