duminică, 10 mai 2009

Vreau...?!

Well,pentru ca presupun ca nu ma 'cunoasteti' bine,voi mai abera putin despre mine.

Imi place sa beau cafea sau ceai,dimineata,cand inca mai sunt somnoroasa...sa fotografiez si sa admir papadii,si natura,in general...sa admir apusul de soare...sa nu ma deranjeze nimeni cand sunt trista sau ganditoare...sa admir culorile din jurul meu (suna tare copilaresc)...sa ascult muzica ce-mi place,si sa ma imbrac cum vreau,chiar daca unii dintre cei din jur ma desconsidera din cauza asta...cred ca nu sunt singura.

Imi plac oitele,vacutele si brocutele testoase desenate sau de plus. Imi plac plimbarile in alte orase,sau sate,sau locuri necunoscute - neaparat,fara ploaie. Imi place ploaia,dar numai cand vreau sa stau in casa,si sa ma bucur ca nu am plecat sa ma plimb. Altfel,e urata. Cateodata ma gandesc ca viata mea e cea mai urata,insa nu as schimba-o,nici daca as putea. Imi place natura. Mai exact,copacii si iarba. Nu-mi plac atat de mult florile,in afara de papadii,pe care le admir pt ca apar mai peste tot. Sunt pure,inocente,dar totusi,dure,si rezistente.

Fructe...imi place pepenele rosu,cand mananc ca vaca :)) ,si ciresele. In rest,accept si alte fructe,dar nu le mananc cu la fel de multa placere si pofta. Legume...destul de multe legume,in afara de telina,pastarnac,si altele in genul asta. Imi place sa dorm. Mai ales atunci cand am o noapte plina de vise,si ma imaginez unde nu am ajuns vreodata. De obicei,mi se intampla sa visez ca merg pe o strada,si ma urmareste cineva,eu incerc sa alerg,dar nu pot,si cad intr-o groapa - apoi,ma trezesc. Visez plimbari mult dorite,in locuri nestiute. Visez ce-mi doresc cel mai mult. Mi-ar placea sa am mai multi prieteni,mi-ar placea sa am o gasca - a real one,nu doar imaginara. Gen 'kids next door' :)('Vise,copila,vise...')

Imi place sa am cu cine sa-mi impartasesc gandurile,dar niciodata nu le exprim pe toate. Pe de o parte,sunt inchisa in mine. Pe de alta parte,stiu ce si cat sa spun altora. Suntem oameni,atat cat imi este impartasit,atat dau si eu de la mine.

Vreau sa am o viata normala.Vreau sa gasesc un om cu capul pe umeri,vreau sa ma inteleg destul de bine cu el,si sa-mi vad copiii avand copii. Sa imbatranesc linistita. Lipsita de griji,ar fi imposibil,caci ce viata e,pana la urma,lipsita de griji?! Vreau sa invat sa gatesc :) ,si pot zice ca deja stiu cateva retete,insa trebuie sa fac si practica,nu numai sa invat 'teoria'. O sa invat...once.

Mi-e dor de mare,mi-e dor de munte. Mi-e dor de oameni deschisi la minte si la suflet. Mi-e dor de libertate emotionala. Vreau sa pot rade,si sa pot plange,cand vreau. Vreau sa fiu mai indrazneata,pt ca voi avea de pierdut,pe viitor,din cauza asta. Vreau...pana la urma,nu stiu sigur ce vreau,cu adevarat. Vreau tot ce am mentionat mai sus,insa ma resemnez si cu putinul pe care-l am.

Si totul incepe si se termina cu 'vreau...',dar cand voi avea??

Niciun comentariu: