sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Vreau zapada!!

Cred ca unul dintre putinele locuri in care mi-ar placea sa ma aflu acum ar fi pe partie :) Sa fiu cu o gasca de prieteni aiuriti,sa fie zapada multa,si sa fie distractie...Ar fi frumos. Chiar daca am ajuns la munte iarna asta,mi-ar parea rau sa nu mai ajung. Dar principalul element in toata 'plimbarea' ar fi prietenii... si eu nu am cu cine sa ajung la munte,pt ca unii vor nu stiu unde,altii in alta parte,unii nu vor deloc la munte,asa ca e prea greu sa ajung cu lume multa p-acolo. Plus ca am o prietena care da bacu',anu' asta,deci nu merge,ca deh...ma plictisesc in vacanta asta acasa! In mod normal,ar trebui sa-mi revin,dupa toate 'boalili', dar vad ca nu are niciun rost sa stau in casa. Nu am mai iesit de o luna,la o plimbare,prin oras,asa ca mi-a ajuns. Vara trecuta ieseam in fiecare seara,iarna trecuta ieseam in fiecare vineri si sambata,si nu m-am imbolnavit! Acum,ca nu am mai iesit de o luna,fac febra de vreo 2 saptamani,incontinuu,iar inainte de asta a fost o raceala urata. Parca m-ar fi blestemat cineva sa incep anu' cu susu'-n jos. Sper sa treaca mai repede,ca nu mai vreau febra,si m-am saturat sa stau in casa,in fiecare seara... :

Vreau sa fie primavara,sa fie mai cald,sa ma gandesc ca mai am cateva luni si vine vacanta... Dar nu pot face nimic,sa treaca timpul mai repede,sa ma trezesc stand pe iarba,sub un copac plin de miros de primavara...cu razele soarele,de un galben auriu,mangaindu-mi fata...vreau sa ma trezesc fericita,cu gandul ca urmeaza alta zi plina de distractie,si totusi,de relaxare...vreau putina dragoste,vreau intelegere,vreau prietenie adevarata! Pacat ca se gasesc destul de greu.
Intr-o lume obisnuita,in care toata lumea alearga dupa placeri materiale,se pare ca doar eu am idei din astea 'frumoase'...am innebunit?? De vreme ce nu am ideile celorlalti,nu am dorintele lor,cred ca sunt doar EU si atat!...

Niciun comentariu: