sâmbătă, 24 ianuarie 2009

back in business

Nu v-a fost dor de mine?? :))
Stiu,stiu,am lipsit cam mult,dar,totusi,am destul timp sa-mi postez ideile,opiniile si toate gandurile despre ce se intampla in jurul meu :)
Cateodata simt ca nu am inspiratie,si oricat de mult m-as chinui sa scriu ceva,nu merge,nu iese nimic bun...alteori, as scrie pagini intregi,chiar daca nu am un subiect bun (una dintre singurele mele 'calitati' e ca imi place sa aberez) ,insa nu am avut un blog pana acum,deci nu am gandit prea departe.Imi place sa dorm.Una dintre placerile mele cele mai mari e sa dorm,sa visez cat mai interesant...de exemplu,azi-noapte am visat o casa parasita,care totusi arata bine,era un fel de vilau din ala mare ,unde nu mai locuia nimeni.Si culmea,era noapte,cu luna plina...De cele mai multe ori,am vise ciudate,poate chiar 'scary',dar mie tocmai alea imi plac-sa ma trezesc noaptea speriata,sa cred ca de fapt,mai aveam putin si nu stiu ce pateam.
Visele ma atrag.Nu asa de mult incat sa ma documentez mai mult despre ele,pentru ca sunt mai lenesa,si,de obicei,nu-mi pasa asa de mult de ce se intampla pe langa mine.Imi place,deasemenea,si fotografia.Nu ca as putea eu sa fiu vreodata inspirata sa fac niste poze interesante...Mi-as dori sa am prieteni multi,si buni,sa am o gasca mare,cu care sa ies in weekend la terase si sa ne mai povestim vietile :) ar fi frumos...da' de unde atatia prieteni care sa se inteleaga intre ei?! Am un har - ma inteleg destul de bine cu persoanele care nu se inteleg intre ele. Si,credeti-ma,asta nu e deloc bine...e chiar urat,pentru ca inseamna ca nu voi avea o gasca mare niciodata. Dar sa trecem la alte subiecte 'mai happy' ,ca nu vreau sa devin pesimista din cauza a ceea ce scriu eu aici :)
V-ati dorit vreodata un animalut de companie? O pisica,un caine,un papagal sau cine mai stie ce pasare (sa nu uit sa mentionez ca am o fobie - de pasari :-s), sau poate pestisori? Ar fi altfel cu un prieten 'care nu cuvanta' (de Emil Garleanu :)) ) langa voi,nu? Pentru unii,ar fi ceva bun,pentru altii,nu ar fi atat de bun. Pana la urma,animalele sunt greu de crescut in casa,in apartament,au nevoie de atentie speciala.
Ma simt cateodata,in stare de orice.Aproape orice.Pana cand realizez ca nu e chiar asa,si toate ideile mele de invincibilitate se spulbera.De ce unii oameni sunt asa de ambitiosi incat nu renunta la ce-si doresc,si muncesc toata viata pentru acel ceva?! De ce altii prefera sa munceasca in acelasi loc in fiecare zi,5 zile pe saptamana,250 de zile pe an,unii chiar fara concediu?! E urat asa,dar daca nu ar fi caracterele tuturor oamenilor diferite,nu ar exista 'the human nation'... dar intru in alte discutii,alte idei,si pentru inceput,prefer sa pun punct aici,si sa inchei ce-am avut de zis azi,pe blogu' asta :)
Sper sa mai scriu aici,zilele astea,si sper sa am timp sa scriu cel putin in fiecare seara (voi avea mai mult timp in vacanta :D)
Daca vreti sa vorbiti cu mine,sa-mi impartasiti opinii,idei,pentru acest blog,sau pentru orice altceva,dati un mesaj si cu siguranta va voi raspunde.
That's all for tonight,folks!

Niciun comentariu: