miercuri, 28 ianuarie 2009

Another day

Hey again...stiti cum e sa te simti dupa o zi in care esti nevoit sa te trezesti devreme,din nou,apoi sa pleci spre scoala,chiar daca ai febra peste 39?? Eu stiu. In plus,azi a plouat toata ziua,undeva intre ploaie dintr-aia marunta (mocaneasca) ,pentru care nu merita sa deschizi umbrela,si ploaie urata,de...28 ianuarie(?!) E cam ciudat sa ploua in ianuarie,exact in mijlocul iernii,cand ar trebui sa vedem zapada peste tot,macar cativa cm. Dar ne-am obisnuit cu vremea,ca cei din toata lumea,de altfel...Pe langa criza economica,in floare,si pe langa toate gaurile din stratul de ozon,noi inca mai suntem oameni! Ma intreb pentru cat timp?! Vom vedea,odata cu trecerea timpului...
Am scris mult mai putin,fata de alte seri,dar imi e mult prea somn,momentan,ca sa mai pot tasta! (cred ca de la febra,antibioticele luate si ceaiurile pe care le-am baut azi)
Until next time, sleep tight! :)

Niciun comentariu: