marți, 22 decembrie 2009

Timpul trece.

Howdy-ho! :)
Alta seara in care imi gasesc alinarea in acest minunat blog, cu toate ca nu am nicio idee de subiect interesant de 'dezbatut'.

In ultima vreme, m-am cam saturat de muzica alternative si explorez noi 'tarmuri'. Tot ce tine de reggae, sau metal, sau d'n'b de cateva seri, e ascultat de mine cu cea mai mare placere. Printre episoade din South Park sau Cow and Chicken, mai bag cateva pagini din 'Imparatul mustelor' de William Golding (am auzit ca e interesanta cartea :D), sau mai savurez cate un ceai la un film bun (am vazut multe filme in ultima saptamana...). Ah, cat de bine e in vacanta, sa nu am vreo grija, sa nu-mi pese de scoala. :)
Dar simt ca mi se stafideste creierul, daca ma relaxez prea mult. Stii cum e, ce e mult strica. Deci incerc sa-mi misc fundul mare si sa mai ies la o plimbare prin oras, sa ma bucur de zapada asa cum se cuvine, sa ies 'la un cappuccino vienez', sa admir luna, pe -15 grade C.
Si totusi, cu toate ca vin sarbatorile si, din punctul meu de vedere, se apropie cea mai frumoasa perioada a anului (pe langa ziua mea si zilele in care luam vacanta :D), ma simt singura. Cred ca am o astenie de sarbatorile de iarna, si daca nu exista asa ceva, inventez eu. Dar deh, cineva trebuie sa o aiba si pe asta. Si ca maine vine 2010, si nici nu-mi vine sa cred ca a trecut atat de mult timp de cand eram kinder in clasa intai, cu uniforme, abecedar, stilou :> si cate si mai cate... si asa de repede a trecut timpul, ca nici nu realizez ca au trecut 16 ani din viata mea; si la fel de repede vor trece si urmatorii 16 ani, din care imi voi aminti esentialul, pt ca mai apoi sa uit toate amanuntele legate de anumite intamplari din viata mea. Si asa trece timpul...
Acum cred ca vreau sa mai citesc, si poate ca maine voi avea o zi mai plina (nu credeam ca voi ajunge vreodata sa vreau una energica in schimbul uneia relaxante :) )

Pana data viitoare, have fun in orice faci, si profita de fiecare moment.
Viata trece, timpul trece, si noi trecem prin ele.

Niciun comentariu: