luni, 21 decembrie 2009

Copila din mine regreta/nu regreta

Hey! :)

E asa de bine in vacanta, ca incep sa cred ca e un vis si nu mai vreau sa ma trezesc. Ma simt ca un copil de 6 ani, fericit ca ninge, ca vine Mosu' (macar de mi-ar aduce Mosu' ce as vrea...).
Buuun, si acum sa fac o scurta lista cu ce regret ca am facut sau ca nu am facut si cu 'chestiile' pe care nu regret ca le-am facut in anul 2009. Ca sa mai treaca timpu', ca deja e 2:08 si mi-e sa nu adorm. (e urat sa adormi devreme in vacanta :D)
Pai, lista ar incepe cam asa:
Regret ca:
*am pierdut timpu' fara rost (vezi seri in fata monitorului, seri de iesit in parc si de pierdut vremea.)
*nu am fost la mai multe concerte (adica au fost 2, din cate imi amintesc, mai exact Guano Apes si Les Elephants Bizarres; trebuia sa fie si Byron pe lista, dar nu am avut cu cine)
*nu mi-am facut si mai multi prieteni sau macar cunostinte (sunt buni, cand ai nevoie de ei)
*nu am prieteeeeen (innebunesc daca mai stau mult fara. Nu ca nu as fi innebunit deja, din cauza asta :)) )
*m-am maturizat, intr-o oarecare masura (preferam sa raman mai copil cu un an.)
*am dat banii pe tigari si bautura :">
*nu am citit prea mult, cu toate ca sunt la profil de filologie, si ar trebui sa citesc muuult
*nu am calatorit mai mult (deh, daca nu am cu cine...)

Si acum, sa incep o alta lista:
Nu regret ca:
*am cunoscut persoane noi, unii prieteni de acum :)
*mi-am dezvoltat anumite idei, sentimente fata de cei din jur (asta cred ca mi se intampla in fiecare an. Sunt sentimente schimbatoare pt mine)
*m-am distrat, atat cat am putut, dar mereu e loc de mai bine
*am amintiri placute legate de anul acesta (si pt ca am ajuns la mare, dupa 8 ani fara ea; sau pt ca am fost pt prima data la munte, in timpul verii :) )
*am invatat sa fiu om si sa judec ca unul (asta nu-mi iese prea bine, dar macar incerc)
*am realizat ca viata devine din ce in ce mai grea, si ca atunci cand te crezi mai sus ti se intampla sa-ti 'puna cineva piedica' si cazi jos.)
*am fost la filarmonica, la teatru :> (asta insemnand ca mi-am largit orizonturile in materie de arta)
*mi-am dezvoltat o pasiune, probabil printre singurele, aceea fiind arta fotografica (si curand imi voi cumpara o camera foto mai buna)
Si pana la urma urmei, nu regret majoritatea actiunilor sau gandurilor mele. Chiar daca scriu ca nebuna aici, si nu citeste nimeni, eu tot scriu. Stiu ca scriu pt mine, pt a ma simti mai bine. Pt ca ce scriu aici sunt ganduri pe care nu le-as putea spune nimanui. Dar le pot scrie. Si cat de usor e... :)

Acum cred ca ar urma o lista cu ce mi-as dori pt 2010. Nu cred ca acea lista ar fi prea lunga. Sa fiu sincera, tot ce-mi doresc pt noul an e sa fiu sanatoasa, si sa nu ma indepartez sufleteste prea mult de amicii mei. Sa ii am pe cei dragi alaturi, sa am prietenii alaturi, sa explorez 'noi tarmuri' (si din asta puteti intelege ce vreti :)) ), sa nu ma schimb in rau, sa ma distrez de 2 ori mai mult decat in 2009, si ce e cel mai important - sa stiu sa ma fac auzita. Si ascultata. :)
In mare, nu cred ca vreau foarte multe. Si majoritatea tin de mine si de gandirea mea.
E deja 2:33 si cred ca ma bag la somn, ca nu mai rezist. Am baut azi o cafea, dar nu ma ajuta.
Oricum, va urez 'sarbatori fericite!' si sa ne 'citim' cu bine. :) zbye!

Later edit: Ca de obicei, ceasul de pe acest blog mirific e mai derutat decat mine. E ora 2:41 acum, in Romania!

Niciun comentariu: